Samarbete


Emma från E.c.a design hörde av sig angående mina prästkrageklänningar och undrade om jag kunde sy av ett lapptäcke som hon gjort.
Egentligen hade jag inte tid men det lät som en rolig idé så jag sa ja. Så till slut, lagom till Emmas flytt och designskolstart, blev den klar.
”Livebilden” har jag lånat från härifrån, övriga är mina.

Klänningen fick en liten ficka också (det blev en liten bit tyg över).

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Samarbete

  1. Tyg och otyg skriver:

    Urtjusigt! Jag gillar verkligen lapptäcken och prästkragen är en superfin modell tycker jag, så det kan ju inte bli annat än bra. 🙂
    Titta gärna förbi min blogg och tävla om materialpaket, om du har lust!

  2. Caroline (MESC) skriver:

    Kul, cool……! Snyggt med fickan. En underbar klänningsmodell, som gör sig bra i alla utföranden tror jag!!!

  3. Linda W skriver:

    snyggt! Det här är nog min nya favorit av prästkragarna.

  4. Strumpetossa skriver:

    Den är verkligen helt underbar!! 😉

  5. Åsa skriver:

    Hur fin som helst! coolt med lappteknik! Så roligt att det går så bra för dig, visst gick du ner i tid för ett tag sen? Nu syr du väl snart på heltid?! Grattis iaf!

  6. Å så snyggt! Men lite jobbigt och tidsödande om man ska göra många.

  7. aleisa skriver:

    áh, Rino, den var verkligen supersnyggt!!!!! vilken tur tjejen hade!

  8. Vibeke skriver:

    du imponerer stadig! Denne er bare råkul – som alle andre kjoler du lager. Jeg er skikkelig fan av tingene dine! Og veldig hyggelig at du vil være med på min give-away! Ønsker deg en flott uke videre 🙂

Kommentera

