Nya klänningar – och ny webshop!

NYA Butik Rino är nu fylld med nya klänningar i glada färger!
Jag tyckte aldrig att jag fick bloggshop-formatet att funka så nu har jag gjort en riktig webshop som härmed är öppnad!

rino-rino.se/butik

Välkomna alla!

I shoppen finns den senaste klänningsmodellen Iris (som någon kanske känner igen den från bloggen). Förutom Iris finns andra klänningar, tunikor och kjolar samt lite vintage.
Klicka på respektive kategori för att se plaggen.
Jag funderar även på att lägga ut symönster från 50-, 60- och 70-talet. Finns det intresse för det?
Butik Rino kommer att uppdateras kontinuerligt och nästa större påfyllning beräknas komma framåt oktober.

Hoppas ni tycker om dem!


PS. Webshoppen smygöppnade förra veckan för gamla kunder (jag gjorde en mejllista men det kan tänkas att jag missade någon – förlåt i så fall.)

PS 2. Det finns även en hemsida på rino-rino.se. Dock är den inte helt klar eftersom vår dator har totalkraschat och sidan inte går att redigera från lånedatorn.

Det här inlägget postades i Damkläder, Försäljning, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Nya klänningar – och ny webshop!

  1. Pia skriver:

    Alla Iris retro-klänningarna är ju så fantastiskt vackra. Varit inne flera ggr och försöker bestämma mig för EN. Jag har flera favoriter och svårt att välja 🙂

    Jättekul om du börjar sälja mönster också. Jag är helt klart intresserad

  2. Karin skriver:

    Åh, vilken fin shopp du fått, tror detta var en super bra ide till dina coola plagg!

  3. Helena skriver:

    Wow vad fint det blev!!! Irisarna är helt bedårande:) 50-60-70-talsmönster är ju absolut av intresse!!!! Smart idé:)

  4. Frida Lööw skriver:

    Åh vilka underbara klänningar!!!!! (som vanligt!). Och nya webshopen blev jättefin!

  5. Åsa skriver:

    Som vanligt, är så imponerad av din sy-kunskap, hur mkt du hinner och hur fina tyger du syr i! Fantastiskt fina klänningar!
    och förlåt att jag inte svarade på din fråga, jo, jag jobbar också som du, syr 1 eller 2 dgr/vecka, men skulle behöva minst en dag till! Roligt att det går så bra för dig!

  6. rino skriver:

    Tack tack:-) Okej, lite mönster kommer snart.
    Fler kjolar är också klara, måste bara fota dem:)

  7. Frida Lööw skriver:

    Tack för kommentaren på min blogg om visitkorten. Jag har beställt dem från Vistaprint.se och har alltså inte ritat dem själv…tyvärr! 🙂

  8. Vibeke skriver:

    Gratulerer med webshop! Og for noen fantastiske kjoler med helt herlige farger og fasong 🙂

  9. gulligan skriver:

    Vad roligt!!! klänningarna är hur fina som helst!

  10. Angelica skriver:

    Vad roligt att du får större utrymme!! Väntar på Iris-klänningar som är större än medium. Men det kke kommer i oktober??
    *Hoppas* 🙂

  11. dinnanny skriver:

    Otroligt duktigt du är! Super snygga plagg, även för en bonde som jag! 🙂

Kommentera

