Tisdagskjol


Pompeja som höstlöv i solen.
En liten ficka är bra att ha.

Det här inlägget postades i Damkläder, Kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Tisdagskjol

  1. Frida Lööw skriver:

    Åh, dina kjolar är ju så fina! Tänk vad härligt det vore om man hade en kjol för varje dag i veckan att ta på sig!! 🙂

  2. aleisa skriver:

    jag vill klippa i min pompeja, men…. blir livrädd varje gång jag gör det!

  3. helena skriver:

    Härligt eldig…perfekt höstkjol!!!

  4. Pia skriver:

    Såg en blå pompeja i en tidning en gång. Den skulle du ha och sy något snyggt i 🙂 Tänker så ibland när jag ser något läckert tyg; undrar vilken modell Rino skulle sy av det här 🙂

  5. rino skriver:

    En blå! Den har jag missat. Den måste ha varit jättefin.
    Var det en nätgardin med vit bakgrund eller den mörka kraftigare?

  6. Knitarina skriver:

    Pompeja är grejer det!
    Fin kjol. Höstligt fin!

  7. Pia skriver:

    På bilden såg det ut som den kraftigare varianten. Två längder för 200 kr eller något sånt. Behöver jag säga att den gick direkt så fort tidningen kom ut 😦 Det var Antik & Auktion – mamma prenumerar på den. Den var verkligen mycket läcker

Kommentera

