Laddat med grönt

Ja, det kanske inte behöver påpekas men jag är kjolfrälst för tillfället ♥
Varma strumpbyxor+ skön tröja+ kjol=klart. Och snyggt:-)

Dock börjar mitt kjolförråd bli rätt välfyllt (min sambo går och trycker till garderobsdörren var och varannan dag och gnäller över att den inte går att stänga).

Alltså finns manchesterkjol och den prickiga till salu i webshoppen. Den grönorangea, sydd av en superretro gardin finns på signerat.se (SÅLD!)
Storlek medium på allihop.

Tyget med prickar fick jag av Aleisa eftersom hon inte gillade viskos. Fast just till en sån här kjol ger viskos ett jättefint fladder tycker jag. Tack Aleisa!

I vanliga fall föredrar jag korta kjolar men den här tyckte jag blev lite schyst som knälång.

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Det här inlägget postades i Damkläder, Kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Laddat med grönt

  1. Frida Lööw skriver:

    Jättefina kjolar! Jag skulle vilja ha alla tre fast favoriten är nog manchesterkjolen!

  2. rino skriver:

    Tack:-) Ja den är nog min favvo också…

  3. SiriR skriver:

    Så utrolig mange fine skjørt du har sydd i det siste:)

  4. Jo skriver:

    Vilka fina kjolar! Jag är också kjol-oman och är glad att kjol-och-tjocka strumpor-säsongen är här! 🙂

  5. aleisa skriver:

    Oj, vad fin den blev! jag tycker allt du rör med din trollstång blev jättefin! Kul att se kjolen i aktion, nästan som man vill köpa den, skojar! Mycket glad gör du mig och jag kan skicka mera, så fort jag hade sorterat här. Kram!

  6. ottopippi skriver:

    Kjolar hjärta Rino likamed sant!!! 🙂 🙂

  7. Retro Elephant skriver:

    manchesterkjolen är en klar vinnare men alla är snygga!

    //Lina

  8. Åsa H skriver:

    Visst är väl kjolar kanon!
    Beroende på vad man väljer att komplementera med så kan man snabbt välja om man vill vara upp- eller nerklädd.

    Sugen påklänningar igen? Titta in hos mig och se vilka godingar jag har kommit över! 60-tal original!

    Kanske du blir inspirerad att skapa en ny blom-modell? 🙂

    (btw, sambon har lyckats hitta PR Korea, avsnitt 1-3. Hade du något ytterliggare?)

Kommentera

