Rösta på mig!

Fick i sista minuten nys om IKEAs garderobstävling för oetablerade designers.
Det lät för roligt för att missa så nu finns min ”annons” bland de andra bidragen.

Gå gärna in och Gilla! mig!
Ju fler som gillar desto större plats får man på sidan:-)

 

Just nu syns den rosa hyllan som en liten plutt ute i kanten HÄR
Jag hoppas att den med er hjälp kan växa lite:-)

.

.

PS

Okej. Jag är bättre på att sy kläder än att layouta annonser. Min rosa hylla tillhör inte de snyggaste annonserna. Men förhoppningsvis är kläderna huvudsaken:-)


Det här inlägget postades i Tävling och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Rösta på mig!

  1. aleisa skriver:

    nu har jag röstat, håller tummarna för Rino, vännen!

  2. Malin skriver:

    Nu har jag varit inne och röstat på dina fina kläningar! Vill passa på att tacka för din röst också! Jag tycker att din rosa garderob är jättefin!

    Lycka till!

  3. Åsa H skriver:

    Jag har ”gillat”! Tycker din rosa garderob rockar fett 😉
    Den sticker ut och är inte så mainstream som många av de andra.

    Lycka till!

  4. TvåÄndsStickan skriver:

    Jag bara fullkomligt älskar dina ”retrokläder”. Det är inte riktigt min klädstil men den är UNDERBAAAAAAAAAAR!

  5. Kalunji skriver:

    Jag gillar dig:-)

Kommentera

