Glad eller diskret?

Två kjolar; en spralligt glad och en mer diskret. Fast med en glimt i ögat såklart:-)

Jag lovade att bli bättre på att berätta var tygerna kommer ifrån, så:
Den fina buteljgröna manchestern: HumanBridge second hand, det gröngula bandet: Kupan i Mariefred, det lila tyget: från min sambos jobb och det blå/gröna tror jag att jag fått av någon snäll människa men jag kan för mitt liv inte komma på vem.

Jag har inte hunnit lägga ut dem i webshoppen än men är du intresserad är det bara att mejla.
Strl s/m.
Den gröna är såld.

PS:
Fortsätt att Gilla! mig i IKEA-tävlingen!
Annonsen ligger kvar året ut.

Det här inlägget postades i Damkläder, Kjol och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Glad eller diskret?

  1. Hege skriver:

    Bare elsker det grønne skjørtet, jeg liker det nok mer diskre, ja.
    Synd at det er for lite, ellers skulle jeg ha løpt til shoppen din med en gang 😉
    Ha en fin, fin dag!

  2. h skriver:

    Snygga! Den diskreta är helt underbar.

  3. Hello skriver:

    Nu kan ju en kjol vara både glad och diskret tycker jag. Vilket den gröna kjolen är ett bra exempel på 🙂 Den andra är också fin!

  4. jejja skriver:

    supercoola kjolar, båda två. Tryckte på gilla knappen på IKEA, för jag gillar verkligen dina alster =)

Kommentera

