Halloween

Okej, nu är jag lite taskig mot den här klänningen.
Halloween har inte ensamrätt på färgkombinationen orange/svart.
Men om man tar på sig klänningen och plingar på hos grannarna så kanske att man får lite godis…

Det gulprickiga är en gammal tröja och nederdelen är rester från den här klänningen (de röda blommorna satt på  baksidan).
De söta knapparna kommer från Dollys.

Finns i webshoppen.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Halloween

  1. jejja skriver:

    vilken underbar klänning =) och inte fel om man får godis när man plingar på hos grannen =)

  2. aleisa skriver:

    så underbar, inte skrämmande alls, utan ljuvlig skulle man se ut på festen, dags för stiliga halloween förendringar, hihihi

  3. AnnaMalin Kax skriver:

    Om den hade varit i stl 38 hade jag köpt den på studs!!! Såååå fin! Kan man ha den om man är en vanlig 38 tror du? Typ alltså mer åt 36 än 40. Annars så siktar jag in mig på några av dina fina kjolar så småningom, är såld på dem, och tänkte fira att köpa en då jag fått andra barnet (nu i november).
    Mvh!
    /AnnaMalin

  4. rinosyr skriver:

    Nja… jag tror den kommer att kännas trång under armarna om du har 38.

    Grattis till barnet!
    Och vilket bra sätt att fira:-)

  5. Maria skriver:

    Gud så snygg! Passar året om!!

  6. Kim skriver:

    I accidentally stumbled upon your blog and into your shop. I love it! I will blog about it tomorrow in my Friday Finds post.

Kommentera

