Nytt, nytt, nytt!

Nu finns det massor av fina nya Prästkragar i webshoppen!

Och det bästa av allt: ny-rabatt 🙂
(600 kr inkl frakt tom 14 nov)

Välkommen!

Det här inlägget postades i Damkläder, Försäljning, Klänning & kjol. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Nytt, nytt, nytt!

  1. mysigtdesign skriver:

    Helt underbara – allihop!

  2. Saras pyssel skriver:

    Åh!!! Helst wow – jag älskar dem allihopa! När ekonomin blir något bättre ska jag satsa på en prästkrage tror jag!

  3. mirre gustafsson skriver:

    mmm älskar den längst ner till vänster!

  4. aleisa skriver:

    Gud så fina! du vet att jag är också kär i prästkrage, än så länge min kropp kommer inte till sin rätta, blir jag väldigt sugen på att testa en miniversion till mina flickor, vet inte om jag klarar men få jag det?

  5. Helena skriver:

    Så fina allihop!

  6. Retro Elephant skriver:

    Jättefina, speciellt de två som är nere i hörnen!

    //Lina

  7. groovymama skriver:

    Åh, de er fantastiske, de præstekrager. Måske man skulle forkæle sig selv med sådan en 🙂

    kram

  8. Caroline skriver:

    Hej hej!!
    Jag fick min grå/bruna prästkrage med flamingokrage i torsdags, och den är kanonsnygg!!! Höstens och vinterns parytn välkomnas, jag är rustad! Med två prästkragar i garderoben känner jag mig redo! tack ännu en gång!

  9. Amanda skriver:

    Åh svårt att motstå 😉 Var i GBG i helgen och köpte en fin fin klänning av en tjej som sytt den av återvunnet material 🙂 Synd att jag inte har pengar till alla fina klänningar. Älskar den längst ner till höger 😀 kram

  10. SiriR skriver:

    Åh, for en herlig samling prestekragekjoler!! Stilige:)

Kommentera

