Tack

Först och främst:
Ett stort tack till alla er fina människor som köpt Prästkragar

Intresset har varit större än jag förväntade mig och några av de återvunna tygerna är slut (det fanns endast 2-3 klänningar av varje).

Och det är fortfarande 100 kronors rabatt (t.o.m. söndag)!

Dessutom har jag lagt in en mängdrabatt så att varje vara blir billigare ju mer man köper:-)
Dock har det visat sig att den rabatten inte följer med om man använder PayPal (istället dras den fulla summan och man får meddelandet Payment error).  Jag är inget datageni så jag har helt enkelt löst det genom att lägga rabattpengen i paketet när jag skickar varorna.

Nog om det.

Här en klänning inspirerad av Moa – en magisk purt til en anan värd som har skrivit en tutorial om hur hon syr sina vackra 50-tals-klänningar. Både sättet att göra mönster och att sy skiljer sig lite från hur jag brukar jobba – och jag är inte toppennöjd med resultatet – men det var roligt att prova! Alltid lär man sig nåt nytt:-)

Det här inlägget postades i Damkläder, Försäljning, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Tack

  1. Moi! skriver:

    Är sånöjd med min prästkrage som jag köpte tidigare. Min var en mer somrig variant och jag använde den senast för nån vecka sedan när jag var i Egypten. Kommer definitivt köpa en till lite senare, även fast det inte blir just nu! Jag håller utkik!

  2. miastick skriver:

    Tack själv! Det var min andra prästkrage jag köpte nu, och den är så himla fin, jag är jättenöjd!

  3. Åsa skriver:

    Åh, en sådan vacker klänning! och grattis till din lyckade försäljning! jätteroligt! ang S&S manchester så håller jag med dig, det var bla den jag vill ekänna på nr jag var dä, hur tjock är den, verkar den dra åt sig ludd etc…så jag köpte ingen, men tyckte den gråblå var väldigt fin!!

  4. Silje skriver:

    Tack själv! Jag äger nu hela fem prästkragar (!) och alla används flitigt, till vardags och fest, ibland med jeans, ibland med strumpor och klackar. Alla är så olika – i färg, tyg och mönster – man skulle kunna ha hur många som hälst.

  5. Lotta Makes Art skriver:

    Oj, kom in på din blogg av en slump!Alltså, vilka härliga kreationer du skapar! Härligt!! Jag blev jättesugen att köpa en, eller kanske fråga min mamma som sydda jättemycket när vi var små, om hon kan sy en…känner igen dina mönster, kul! Måste nog lägga till mig som följare av din blogg så jag kan hålla mig uppdaterad!
    Hälsningar Lotta
    /Lotta

Kommentera

