Med glans

Inte världens mest ambitiösa sömnad men tyget från tyg.se andas 70-talslångklänning och är härligt mjukt och glansigt. Har det i mörkt rödlila också.
Undrar vad det ska bli?
En omlottklänning kanske?

Det här inlägget postades i Damkläder, Kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Med glans

  1. Pia skriver:

    Snygg. Jag har undrat en längre stund, hur du gör linningen på dom här kjolarna?

  2. maria skriver:

    Vad många snygga kjolar och klänningar du gör!

  3. rino skriver:

    Det är muddväv med extra bred resår innanför.
    Jag har sytt både såna här och kjolar med blixtlås och/eller knappar till mig själv men jag tycker att de här sitter bäst:-)

  4. Pia skriver:

    Vad blev det för namn på fick-klänningen? Lejongap eller något annat fint?

  5. Anna-Karin skriver:

    Vad mycket fint du gör.. älskar varenda plagg och hade gärna köpt mig några klänningar men kan nog tyvärr inte ha dem.. gör du aldrig i större storlekar är 40/42?

Kommentera

