Sammanträffande

Imorse: jag sitter i kyrkan och lyssnar på när sonens klass sjunger. Framför mig sitter en annan mamma från klassen.
Rätt var det är ser jag: hon har ju en rinoklänning på sig!
En blå ”Iris”.
Efteråt berättar hon att hon hittat den hos Cissi och Selma och tyckte så mycket om den att hon köpte två:-)

Vad roligt att se hur snygg den var och hur bra hon passade i den!
Men visst är det konstigt.

Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Sammanträffande

  1. Y skriver:

    och egnetligen rätt självklart, så himla snygga som dom är!

  2. SiriR skriver:

    Så utrolig gøy! Du får ta det som et stort kompliment:)

  3. aleisa skriver:

    Det kommer att hända dig oftare!

  4. Solig skriver:

    Det är nog det bästa när man helt oväntat ser något man sytt på någon. Berättade jag förresten att jag såg en av dina väskor komma gående i Malmö för ett tag sen?

  5. Jenny skriver:

    Jag har gått omkring och fnissat över händelsen i kyrkan och förundrats över hur liten världen är. Tänk att jag inte visste att det vad DU som gjorde dessa fina kläder och tänk om jag inte haft på mig min klänning just den dagen, och om vi inte suttit nära varandra, då hade jag fortfarande inte vetat om det… Livet är bra underligt!

Kommentera

