Halsvärme

Lilla M har en så mysig halskrage som hennes mamma sytt till henne.
Så jag provade två vuxenvarianter med lite olika knäppning. En med fleece och en med teddy. Båda med återvunna yttertyger förstås:-)

Bilderna tog vi tidigare idag i pulkabacken.
Jag älskar det här vädret.

Det här inlägget postades i Diverse sytt&skapat och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Halsvärme

  1. cilla skriver:

    Åhhh de var underbart vackra! Vilken fin färgklick i allt det vita.

  2. Jennie skriver:

    Så fina! Inget stickigt ullgarn och inga maskhål som det blåser genom. Genialt!🙂 Och visst är vädret alldeles underbart!

  3. Vilka jättesnygga halsvärmare, jag gillar knapparna, de blir en xtra snygg detalj.

  4. Strumpetossa skriver:

    Helt fantastisk!! Smart, snygg och den ser varm och gosig ut!😉

  5. Bullen skriver:

    Jättefint! Vad sugen jag blev på att göra en sådan jag också! Kanske måste försöka mig på det…🙂

  6. grønn skriver:

    Å- de var utrolig fine!

  7. litlo & kalen skriver:

    Du lager så utrolig mykje flott! Disse halsvarmerne var bare superlekker🙂

  8. aleisa skriver:

    Åh, min syidol, tack för en gång till för pompeja och glädjen du delar med dig, färg, skapar, och livglädje, tänkt om jag aldrigt hittat hit!!!!! Pompeja för mig är du!

  9. Fantastisk! Ser kjempe deilig ut, og veeeldig stilig!

Kommentera

