Dags för mellandagsrea

och Rino ska väl inte vara sämre.

Håll till godo!

här

(priserna gäller tom 2 jan)

Det här inlägget postades i Försäljning och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Dags för mellandagsrea

  1. Sara skriver:

    Hej, jag tänker köpa en prästkragsklänning av dig och har vanligtvis strl 38/40. Hur är dina klänningar i strl? Är de finast lite tighta eller lite lösare? Ska jag välja 36/38 eller 40/42?

    mvh Sara

  2. rino skriver:

    prästkrageklänningarna är snarast lite lösa. Flera i din storlek som provat båda har valt den mindre.

    36/38 är cirka 95 i byst och 105 i stuss.
    40/42 är cirka 99 i byst och 111 i stuss.
    Det kan diffa på någon cm mellan olika klänningar.

    Lycka till:-)

  3. makrill skriver:

    jisses så snygg!! gillar modellen jättemycket 🙂

    jag rekommenderar ändå hilcovelouren. oslagbar i kvalitet tvätt efter tvätt – och den blir mjukare när den är tvättad några gången. har även använt stoff och stils velour mycket, men den tycker jag är för tunn och sladdrig för större plagg. flossad jogging har jag ingen aning om – har du kollat om Sonjas textilateljé har? lycka till i letandet!

  4. makrill skriver:

    det här skulle naturligtvis varit till inlägget om hoodien…

  5. Elin skriver:

    Vilken jättesnygg tröja!!! Jag gillar din blogg väldigt mycket, du gör så himla fina saker. En sån tröja skulle jag verkligen vilja ha!!!

    //Elin

  6. Elin skriver:

    Oj, jag råkade också skriva på fel… menade hoodien…

Kommentera

