Blå Klöver

Här kommer Klöver-hoodien i Ohlssons-velouren. Jag gillar mörkblått! Det är så snyggt att kombinera med andra färger.

Bandet över fickan är borta. Men jag ville ändå att fodertyget skulle gå igen någonstans. Funderade på en applikation (typ tatuering) men så bestämde jag mig för en ickefunktionell flärp! Kanske kan man fästa nåt man inte vill ska kunna trilla ur fickan, vad vet jag?
Rinolapp på ena ärmen.

Funkar svart mudd eller bör mudden matcha det blå?


Lilla bilden är en testversion i mellanblå joggingtyg.

Förresten; har ni någon önskefärg?
Jag tänker svart, kanske blå eller plommon.

Det här inlägget postades i överdelar, Damkläder och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Blå Klöver

  1. wow, vad snygga de fortfarande är! Allra snyggast är väl om muddarna går i samma eller bryter av helt. Oj, vad jag gillar denna modell.

  2. singh skriver:

    Superläcker! Om svårt att hitta bra blå färg tycker jag det är bättre med en svart mudd, det funkar!

  3. Strömming skriver:

    Modellen är SÅÅÅ SNYGG! Skapar ett omedelbart habegär! En sån här kommer hamna i min garderob när de finns till salu!

  4. jejja skriver:

    Så jädra snygg…. modern med en twist =)I WANT…..

  5. Mia/JuMel skriver:

    Kan bara hålla med Strömming:) Önskefärg är däremot lite svårt… Svart känns ju lättmatchat,en marin blå skulle jag aldrig köpa och antagligen inte plommon heller då vill jag hellre ha brun, röd eller turkos.
    Kommer du att sälja dessa och har du i sånna fall en aning om när?

    • rino skriver:

      okej! det vore roligt med nån starkare färg, jag får fundera lite till.
      Ja, jag räknar med att tillverka dessa, troligen kommer de framåt mars/april.

  6. Lova skriver:

    Åh, en riktigt gosetröja. Älskar kragen.

  7. aleisa skriver:

    Ja, kör du bara! I viken fall som helst snyggare och snyggare blir det!

  8. Thea (Kokalal) skriver:

    Å vad fina de är! De ser grymt mysiga ut!

  9. miastick skriver:

    Jag älskar den! Och gärna mörkblått, i så fall med blå mudd. Skulle kunna tänka mig den i massor av färger🙂 Röd, turkos, grön, rosa, grå…
    Kör på säger jag också!

  10. suziluz skriver:

    Åh, den är superfin! Vad det gäller färger är jag en sucker för grönt, särskilt buteljgrön, och i princip allt som drar åt lila, så plommon låter bra!

    Säger det igen: superfin!

  11. Eva skriver:

    Mörkblått – yes!!! Velour – ja! Och definitivt svarta muddar om du inte hittar muddtyg ton-i-ton. Avvikande muddfärg drar uppmärksamheten från fodertyget.
    Vill ha!

  12. solig skriver:

    Superfin! Jag gillar flärpen. Och önskar också den i rött. Eller möjligtvis gult, orange, rosa…
    Skulle valt mudd i tröjfärgen om det går.

  13. Erika skriver:

    Love it! Köper en direkt om du gör dom i orange, brun eller röd!

  14. Pia skriver:

    Blå mudd. Jag gillar blått, grönt, rött och lila. Skulle kunna tänka mig att om man har en blå tröja och rött foder så kan röd mudd vara läckert och fånga upp färgen i fodret

  15. Simons mamma, Gunilla skriver:

    Så snygg, jag gillar att det är ”raglanärm” och för att inte tala om den snygga skärningen bak på kragen/luvan.

  16. Pysse skriver:

    Den här vart skitsnygg om man får skriva så! Du e så duktig!

Kommentera

