Köpes

Är det någon som har städat tyglådorna i jul och har påslakan över?
I så fall köper jag gärna!

Mejla ccarina(snabela) spray.se

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Köpes

  1. klockarbarn skriver:

    Jag har städat och har hur mkt tyg som helst men jag undrar om det är nåt du vill ha….
    jag ska fota och sen kan jag maila dig bilderna.

  2. aleisa skriver:

    Jag har, och jag vet vad jag vill ha av dig, men frågan är samma som klockarbarn, vad är du är ute efter? Jag ska skicka mejl med vad jag har, så får vi komma överens.

  3. Carro skriver:

    Jag har ett jättefint påslakan i bruna toner som jag hade tänkt lägga ut på tradera. Men du kan väl kolla först ifall du är intresserad. Ska kolla om jag har annat också…

  4. Kalunji skriver:

    Jag har massor. Tala om färgval så mailar jag också foton.

  5. rinosyr skriver:

    Tack:-)

  6. jag undrar en sak. jag har sá mycket tyg här och har – egentligen – lust pá en rino-klänning. jag syr ocksá själv, dá och dá, men det händer ändá rätt sällan. sá frágan är vad en rino-klänning pá mitt eget tyg skulle kosta?

Kommentera

