Vilken är snyggast?

******
Nu har jag letat fram några gamla prov-prästkragar + en ”riktig”.
Vad tycker ni, vilken modell är snyggast?
Bortse från färg, storlek och att de två första inte är färdigsydda.
Är det någon av dem som inte funkar alls?
Rösta gärna eller lämna en kommentar och berätta!

PS. Självklart kommer jag att fortsätta med helretro också:-)

Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Vilken är snyggast?

  1. Strömming skriver:

    Jag tror att det beror på vilket tyg det är. Att de små ugglorna hade blivit för mycket i en hel framsida men att de stora ringarna kanske inte hade gjort sig på bara en krage/ok!
    Av dessa gillar jag 1 och 3 bäst

    • rinosyr skriver:

      Ja, jag kanske borde ha varit tydligare!
      Min tanke var att hitta ett alternativ där stormönstrade tyger kommer till sin rätt.

  2. SiriR skriver:

    Syns du lager så fine kjoler!!
    Hm, vanskelig å velge men tror det står mellom nr 2 og 3:)

  3. Thea (Kokalal) skriver:

    Oj vad svårt, alla är så fina! Men jag röstade på trean!

  4. Emma skriver:

    Jag tycker mest om den tredje modellen. Ärmarna passar bättre och jag tycker att det ser mer stilrent ut med samma tyg till kragen och partiet mellan axlarna.

Kommentera

