Kragstuk

Kan inte låta bli att visa ett annat stuk på tröjkragen:-)
Så kul när man kan förändra ett plagg på det sättet.

Den lilla kragen ska fö inte ha turkosa band men det var det bästa jag hade hemma just nu.

Det här inlägget postades i överdelar, Damkläder och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Kragstuk

  1. mirre skriver:

    kanonsnyggt!!

  2. Amanda skriver:

    Åh hur snyggt som helst. Kan man beställa en brun och orange?

    • rino skriver:

      nja, jag har bestämt att det blir tre färger totalt, men samma på ärm och tröja. Just den här kommer att bli till salu senare men än så länge behöver jag den att utgå från:-)

      • Amanda skriver:

        Åh jag är spekulant på den 😉 Hur underbar som helst. Älskar brunt och orange tillsammans 😉 Har inget barn att klä det i så får bli att jag klär det på mig själv 🙂

  3. aleisa skriver:

    Men gud vad fint!!!!!!!!!!!!!

  4. Pia skriver:

    Nya kragen var snygg.

    En annan grej: I senast nr av tidningen Lantliv (nr 2/2011) finns en artikel om Stefan Sundström. Han berättar bl a om sin bok och så något om nya skivan också. Kanske kan vara kul att läsa 🙂

  5. Annan skriver:

    Mm den ser mycket mysig ut!

  6. Pia skriver:

    Såg att Dollys Tyger på Norrtullsgatan (Odenplan) rear ut nästan alla tyger. Dom ska tydligen lägga ner. Själv reser jag bort över helgen men jag tänkte kolla ändå nästa vecka. Dom kanske har lite muddvara kvar… Muddvaran på Ohlssons tyger tycker jag är hemsk 😦

    • rino skriver:

      Ja det är så synd att dom stänger:-( Hoppas att det kommer nån ny ägare, det var inte klart än sa dom.
      Jag köpte ett STORT antal knappar och lite mudd för 40kr/m.
      Velour och liknande var borta men tunnare bomullstyger och mudd fanns ganska mycket av, åtminstone förra helgen:-) Hoppas du hittar nåt.

Kommentera

