Färgklickar

Först var jag lite kluven till 80-talskänslan i det här tyget.
Sen använde jag det till några prästkragekragar och har bara blivit mer och mer förtjust i det.

Mjukt och lite halkigt men ändå stadigt, gammalt men oanvänt som det verkar.
Inhandlat på secondhanden i Kärrtorp.
Förstår inte varför jag tvekade att köpa det.

Till salu här.

Det här inlägget postades i Damkläder, Kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Färgklickar

  1. Y skriver:

    nu du har jag provat prästkrage! fantastiskt fin klänning! och du hade rätt, förstås, M/L passade. nån cm större rynt bysten och några cm längre hade varit bra. nu vanns det bara en prickig inne på cissi o selma men nu vet jag att jag ska återkomma

  2. Y skriver:

    jag gillar också typiska 80-talstyger. Känns som det är dags för dom nu

  3. aleisa skriver:

    Jag förstår vad du menar, men denna gång var det ingen fara, 80 tals rocks!

  4. Y skriver:

    jag kan ju inte böja mig framåt i den nuvarande prästkragelängden. men vem behöver det? 😀 Fast det går inte att anpassa storlekar efter mej då jag är 190 cm lång

  5. carro skriver:

    Tycker att det blev jättesnyggt, men så är jag även väldigt förtjust i Desigual. Speciellt deras haremsjeans…

Kommentera

