I delar

Förra vintern hamnade jag i en desigualbutik (lilla bilden). Kanske väl glittrigt och sydeuropeiskt men nåt med deras lappmodeller fastnade i mitt huvud.
Så här kommer en mer stillsam variant med duvorna från Finlayson.
Sonen, 8 år, kastade ett öga på den och sa utan större entusiasm:
– Fin. Men du skulle ha satt bandet i mitten.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till I delar

  1. Hege skriver:

    Ah, den er bare helt nydelig🙂 Perfekt med båndet litt på siden..

  2. skrekk o gru skriver:

    Fantastisk! Og jeg er ikke enig med din sønn.

  3. Jessica skriver:

    Men du, vad roliga de är de där barnen!
    Riktigt snygg klänning tycker jag. Jag gillar Desigual för det mesta men det kan bli lite lätt hysteriskt ibland precis som du säger. Du har gjort en snygg nedtoning.
    /klockarbarn

  4. Signe skriver:

    Så jättesnygg!!! En sådan skulle jag vilja ha!!! Kommer den till shoppen tro?

  5. Kalunji skriver:

    Åh, jag ÄLSKAR Desiguals nya kollektionen där den lilla bilden är tagen från. Den är helt min största inspiration just nu.

  6. Kalunji skriver:

    Ps
    jag tycker att bandet passar perfekt där. Men det var lite väl fegt, ändå? Kan du inte kasta en ljusfärg upptill nästa gång?

    • rino skriver:

      Ja, jag vet. Problemet är att jag börjat tänka att tygerna jag väljer ska passa med många olika mönstrade för en ev kollektion. Men jag måste försöka låta bli för de där kombinationerna man bara dör när man ser går inte att massproducera;-)

  7. Trine skriver:

    Den er fantastisk og jeg synes også at båndet passer perfekt der i siden🙂

  8. aleisa skriver:

    Jag har bott i Barcelona nästan 12 år, har varit med från första dag av Desigual, jag älskar dem, och din klänning är helt fantastik, just love it! Dessutom har jag en adiction, att titta på min rino, innan jag går tills säng, hihii, helt besatt!

  9. Pia skriver:

    Ha ha.. Ja se dessa ungar. Har för mig att han kommenterat någon klänning tidigare… ngt om något spetsband typ.. I vart fall så håller jag inte med honom – bandet passar utmärkt där det sitter.

    Jag tittar mycket på en barnklädesblogg där bloggaren syr alla kläderna som ”lappmodeller”. Mycket inspiration där🙂

  10. Pling skriver:

    Wow vad duktig du är! Jag har bläddrat runt här i din blogg och måste bara konstatera att du är otroligt skicklig på att sy! Dina klänningar är alldeles bedårande, eller rättare dagt alla dina kreationer är det! Jag tycker det är härligt med så mycket färger! Kram!

Kommentera

