En remake på sig själv

Jag har några solrosklänningar över så jag provade att göra en variant.

Hela midjepartiet samt kjolen är borta och istället har jag sytt dit vinröd jersey som matchar kantbanden.

Tycker det blev rätt bra. Men egentligen föredrar jag korta klänningar så den kommer nog att få genomgå ännu en förändring vad det lider.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till En remake på sig själv

  1. Caroline skriver:

    Annorlunda mot vad du brukar visa upp, men så snygg! Jag tror absolut att det finns kunder till långa Rinosar också!

  2. jejja skriver:

    Det är ju superinne med långa klänningar nu, så den går säkert hem hos många, men jag föredrar nog som du lite kortare klänningar =)

  3. Pia skriver:

    Jag gillar också dom kortare klänningarna, eller om dom slutar strax under knät. Det känns som om jag bara trasslar in mig i långa klänningar och kjolar

  4. TvåÄndsStickan skriver:

    Åhhhhhhhh vad fina tyger, vilken lycka och rikedom.

Kommentera

