Det är inte lätt att vara jag heller

 Jag ägnade en hel timme ikväll åt att prova gamla klänningar, gräva bland tyger och inte komma på vad jag ville sy.
Men så föll modell och tygkombination på plats! Och… jag letade igenom sådär en tusen tyghögar efter det valda tyget… utan att hitta det.

Sambon som trött tittat upp från teven under mina vad-tror-du-om-den-här-då skakade på huvudet och gick och la sig.

Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Det är inte lätt att vara jag heller

  1. GNIST skriver:

    Kjenner meg igjen her. Ofte tar det så lang tid å finne alt man behøver at man nesten gir opp. Jeg prøver å lage et system i tingene (rotet) men det er ikke lett…

  2. Palven skriver:

    :oD *Skrattar* Det där känner jag igen, både med letandet och sambon som ger upp.

  3. Jennie skriver:

    Haha, kunde ha varit jag också! Skönt att höra att vi är flera! 🙂 Trevlig helg!

Kommentera

