Rino på Melodifestivalen!

Jag hade hört av ButikKubik att en tjej som skulle sitta längst fram på melodifestivalen hade köpt en rinokänning för tillfället.

Och när barnens favorit Eric Saade presenterades som vinnare satt hon där!

Berättade mamma och pappa som fick hålla utkik.
Själv är jag är fullständigt däckad av magsjuka och har jag ännu inte sett det själv än men min snälla sambo fixade några bilder från svt play. Hon matchade den röda knappen snyggt med röda leggings. Tydligen syns klänningen som en rejäl färgklick i den i övrigt mer diskret klädda publiken;-)
Coolt!

Tack ni som kommenterade på facebook och tack till dig som valde min klänning!
Och Maria, nej det är inte jag på bilden!

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Rino på Melodifestivalen!

  1. Y skriver:

    din klänning lyste!

  2. Myssel skriver:

    Vad kul! Jag såg klänningen igår faktiskt på TV, som sagt så lyste den upp lite extra. 🙂

  3. SiriR skriver:

    Så utrolig gøy!!

    Håper du blir bedre i magen snart:)

  4. humnum skriver:

    Åh, vad kul! Grattis 🙂

  5. kajsa skriver:

    åh, underbara klänning!!! har precis samma klänning själv och dansade i den på bröllop för ett par veckor sedan, kan lova att jag fick många fina komplimanger 🙂

  6. Jennie skriver:

    Det enda som fick mig upphetsad under melodifestivalen var när jag såg din klänning skymta förbi! ”titta en rino, titta en rino!!” (Varpå de andra tittade frågande på mig…)

    Krya på dig!

  7. makiato skriver:

    Men så kul!!! Hon ser väldigt nöjd ut också, hihi.

  8. A skriver:

    Perfekt reklam på dig! 🙂

  9. Sara E Olivers skriver:

    Hej ”Rino”!
    Nu måste faktiskt jag ge mig till känna här, som ändå är köparen av din fantastiska klänning tillika tjejen från Youtubeklippet.

    Jag fick höra av tjejerna på Butik Kubik att de fört vidare till dig att jag hade köpt den. Tack så jättemycket för en fantastiskt fin klänning, den är helt underbar!
    Jag fick också många komplimanger under kvällen. Och ja. det var ett taktiskt drag att välja en så färgglad klänning på rad 1! 😉
    Ser fram emot fler av dina kreationer!
    Mvh Sara 🙂

    • rinosyr skriver:

      Kul att få veta vem du är!
      Tack för att du valde ”min” klänning.
      Du syntes verkligen! med ditt glada humör som pricken över i:-)

  10. Pernilla Rosin skriver:

    Det är fina Sara som stolt bär upp klänningen!!

Kommentera

