Tävling!

Nu finns en tävling på Facebook där du kan vinna en valfri kragtröja ur shoppen🙂

Gilla! Rino och svara på frågan om vilken som vore din favoritfärg på rino-tröja HÄR (där det står ”Tävlingsdags”).

PS. Tröjorna finns i tre storlekar där small motsvarar 34-36, medium 38-40 och large 42-44.

Det här inlägget postades i Tävling och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Tävling!

  1. Mina Widding skriver:

    Hej!
    Det verkar vara nåt fel på facebook, det går inte att kommentera i tävlingen, eller göra nåt annat heller på din sida, skumt! (Jag tänkte lägga till dig som favorit på Nindas facebooksida, men det funkade som sagt inte heller).
    Det blir väl jobbigt för dig om man kommenterar på flera ställen, så jag vet att jag kanske inte är med i tävlingen om jag lägger min kommentar här, men skit i det, jag testar ändå, för de var himla fina tröjorna!

    Min favoritfärg är tegel med blad, men om jag skulle önska en färg som inte redan finns i ditt sortiment skulle jag önska en vinröd eller olivgrön, med något matchande blommigt till! De ser supermysiga ut verkligen, jag har stl large om jag skulle vinna 😉

    /Mina

    • rino skriver:

      hmm, konstigt… har ingen aning om vad felet var men förhoppningsvis var det något tillfälligt!
      Om nån mer har problem kan ni ju nämna det här.

  2. Strömming skriver:

    Åh vad jag önskar att de passat även mig! De är såå fina!

  3. Kikki skriver:

    Bläddrat igenom din blogg o e helt lyrisk..du gör såååå snygga alster…!!!!!

    Kram Kikki

  4. Mia/JuMel skriver:

    Hej!
    Jag har samma problem. Kan varken kommentera eller gilla:( Min önskefärg på tröja är turkos:)/Mia

  5. aleisa skriver:

    Hej, du fått en award, go in och kolla på min blogg, ska gå in på FB och tävla såklart, du borde ha paket någon gång denna vecka, men jag har inte lämnat, fast det är ju pakat, puss!

  6. Elisabeth Magnusson skriver:

    Jag tycker att brunt skulle vara en fantastisk färg med orange som ”foder”. Underbara tröjor. Bara önskar att jag vinner

Kommentera

