Inspirations-award

Jag älskar att läsa bloggar och har flera hundra duktiga människor som jag följer. En av dem är Aleisa med Made by Mama och i veckan fick jag en ”inspirations-award” från henne där hon skriver snällt om mig:-)

Awarden uppmanas man att skicka vidare till fem inspiratörer så… tillbaka till Made by Mama (för stor syglädje och stort hjärta). Till Kalunji (för inspirerande driftighet), till Gekko (för proffsighet och bra beskrivningar), till Groovy Baby (för roliga kläder), till Solig (för konsekvent solighet och politiskt tänkande).
Och som bonus två lyckade samarbeten:
Sykollektivet Uppsytt och Galleri Hemsytt 🙂

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Inspirations-award

  1. Moi! skriver:

    Va kul att du har uppmärksammat vårt sykollektiv i Uppsala! Vi hade symaraton i helgen som var. jättetrevligt!

  2. Karin skriver:

    VAd roligt! Tack Rino!

  3. aleisa skriver:

    Åh, tack söta och duktiga du! Jag har träffat kalunji på riktigt och bara pratade om dig, och kanske föjer jag med till mässan och träffas du och jag på riktigt! Skickar ett stoooor kram och släck inte ljuset, du är faktiskt inspiration till många!

    • rino skriver:

      jag hade absolut hängt med och kollat hennes skola om jag bott närmare! Hör av dig om du kommer till stockholm så kanske vi kan hitta på nåt.
      Släcka ljuset? Jag jobbar som en galning även om det inte märks på bloggen;-)

  4. Kalunji skriver:

    Hahaha, nä, här står alla lampor på. Tack så mycket för awarden. Den värmde enormt, speciellt nu när det verkligen går upp å ner.

  5. solig skriver:

    Tack så hemskt mycket snälla, fina, inspirerande du!

  6. groovymama skriver:

    Tusind, tusind tak for awarden (og for at være en af mine yndlingsinspirationskilder)

    Kram,
    Trine

Kommentera

