Sista chansen idag

…att vinna en kragtröja från Rino!

Skriv din favoritfärg här! för att delta.

Det här inlägget postades i Tävling och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Sista chansen idag

  1. livsglimtar skriver:

    Gul ser så härlig ut i påskriset så det får bli min färg.
    Maggan
    http://livsglimtar.wordpress.com

  2. anette carlsson skriver:

    Nu är jag ute i sista minuten och är jättegärna med och tävlar. Min favorit är den lila tröjan och min storlek är 42.

    MVH nettan

  3. Amanda skriver:

    Åh helt underbara som vanligt. Du e bäst! Hehe tror att jag ska köpa en. Kan vara bra att ha 😉 En lite mer vår/sommaraktig klänning ;)Svårt att bestämma mig bara 😛

  4. livsglimtar skriver:

    Ha ha känner mig som en fisljummen Pucko … antar att färgerna man skulle önska ska vara en av de du har sytt upp :=)
    Ska vara lila i så fall …

    • rino skriver:

      nej, jag ville få lite idéer om andra färger. Gult låter toppen!
      Eg är tävlingen avgjord redan men vinnaren verkar inte höra av sig så det blir kanske en ny chans…

Kommentera

