Strandchock

Sommaren har känts långt borta idag så vad passar bättre än en frottéklänning i mer än lovligt galna färger?!

Möjligen kommer tyget från tradera, minns inte säkert.
Helt oanvänt verkar det vara iallafall.

Jag är såld på kragar just nu så det lär bli en del av den varan framöver.

Storlek medium.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Strandchock

  1. Strömming skriver:

    Vilken ball!😀

  2. SiriR skriver:

    Kjempekul!!

  3. Klara skriver:

    Verkligen häftig!!

  4. Pyssel på Torp skriver:

    Helt underbar! Vilket fantastiskt tyg! Lyllo dig.🙂

  5. pia skriver:

    Ursnygg!

  6. Retro Elephant skriver:

    Proffsig och snygg!

    //Lina

  7. Riktigt Rinocool! Jag gillar särskilt sömmen mitt fram.

  8. Klockarbarn skriver:

    Vem vill inte vara strandcool? Urcool

  9. Elin skriver:

    Den er vidunderlig:0) sådanne én kunne jeg godt tænke mig at eje til nogle strandture;0)

  10. AnKa skriver:

    Ursnygg! Verkligen strandcool😀

  11. Tina skriver:

    Vilken snygg klänning!!! Finns det mönster man kan köpa…har aldrig varit på din sida tidigare, men sökte på jerseykjol och fann denna vackra istället.

  12. Inger skriver:

    Snygg, liknar den mamma hade på sig när jag var liten på 60-talet. Har hittat en som jag kan ha, blev ur snygg. Du syr jätte fina plagg. Ha en bra vår/sommar.🙂 / i

Kommentera

