Världens bästa tyg

Iallafall skulle det utan problem hamna på min tio-i-topp-lista! 
Köpt på tradera, jag fick hem det igår och blev glad att färgerna var så klara.
Hoppas att jag vågar klippa i det nångång men det måste nog ligga till sig lite först…

Och ni ser väl likheterna med rinoklänningen överst på sidan!? 
(som nog skulle ligga på listan de-tre-bästa-klänningarna-jag-har-toppen 😉 )

Det här inlägget postades i Tyg och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Världens bästa tyg

  1. Moi! skriver:

    Grattis till tyget! Vilket kap! sEr ju ut som samma tryck som den översta fast annan färg!

  2. Gila skriver:

    Underbart tyg man blir glad av!

  3. klara skriver:

    underbara blommor och färger! Grattis till det!!

  4. Retro Elephant skriver:

    Helt i min smak, I like!

  5. retrostuff/My skriver:

    Helt fantastiskt!

  6. skrekk&gru skriver:

    Enig, det er helt fantastisk! Gratulerer med fangsten:-)

  7. Amanda skriver:

    Åh vilket fin fitn tyg och vilket fynd. hoppas du kan göra något fint av det 😉

  8. thea skriver:

    Ja, det var verkligen ett jätthärligt tyg! Grattis!

  9. AnKa skriver:

    Det är ett jättefint tyg. Jag har själv en bit av det men har inte lyckats förmå mig att sätta saxen i det än 😀

  10. solig skriver:

    Jag håller med dig, alldeles underbart!

  11. pia skriver:

    Det är roligt med tygfynd. Fick tag på det rosa duvtyget på Myrorna igår men jag kan inte bestämma mig för om jag ska sälja, sy eller faktiskt använda det som påslakan. Det är ju egentligen inte min färg…

    • rino skriver:

      Grattis, vilket fynd! Ja visst är de finaste de som är svårast att välja vad man ska göra av?!
      Själv använder jag bara de ”ganska fina” som påslakan…

  12. aleisa skriver:

    Å så fint, dregglar här!

  13. Agneta skriver:

    Mmmmm…. jättefin.

Kommentera

