Kontakt-magneter?!

Å vilket fint beröm jag fick på mejlen häromdan!
Jag kunde inte låta bli att be om lov att publicera mejlet och det fick jag…

”Jag skulle bara vilja berätta om den fantastiska respons jag fått efter att haft på mig dina klänningar (och då har jag en sedan tidigare, köpt för ca 1,5 år sedan):
 Jag har haft den gula på mig 2 gånger. Jag lade upp ett foto på Facebook och fick 15 kommentarer om den underbara klänningen och fick frågor om vem som gjort den – jag lämnade adressen till rino-rino.se. Jag hade på mig den på en AW på Grand i Lund och när jag var på väg hem kom en äldre man fram och frågade mig var jag hade köpt min klänning eftersom hans fru tyckte den var så fantastisk.
Andra gången jag hade på mig den var igår och en av dagismammorna, som sällan säger något, utbrast ”vilken FIN klänning” det första hon gjorde när hon såg mig. Jag och sonen gick sedan vidare till glasskiosken och tjejen bakom mig frågade om klänningen, skrev upp hemsideadressen och vi hade ett långt samtal i kön om retrokläder. Dina klänningar är kontakt-magneter värre en både bebis och valpar (och jag har haft båda!) – så himla kul!! 🙂
 Så, TACK för fantastiska klänningar (de är så mycket JAG – både modell och tyg!) och får du plötsligt en massa kunder från Skåne så kan jag vara boven i dramat… ;)”
 

Vad ska man säga? Tack!!!
Jag fick också en länk till vackra bilder av fotograf Jenny Sandberg:

http://www.jennysandberg.se/2011/04/29/kulturen-i-lund/

(klänningen på bilden är den här)

Det här inlägget postades i för övrigt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kontakt-magneter?!

  1. yevonde skriver:

    hej!
    jag gillar verkligen dina klänningar och hopaps kunna köpa en i framtiden. 🙂 Just nu är jag efter graviditeten tjock så jag väntar lite. Men en grej som jag skulle önska! Det vore toppen om man kunde söka klänning efter storlek på hemsidan, eftersom de är unika. 🙂

  2. Signe skriver:

    Jag kan bara instämma. Jag har ju flera olika klänningar från dig och jag får hela tiden positiva kommentarer och det som är kul är att man också får kommentarer från personer som man har en känsla av att de inte brukar kommentera folks kläder. Nu väntar jag bara på en ny modell. Mina döttrar har sagt att jag inte får köpa fler prästkragar :)…

  3. Nina skriver:

    Får fylla på med berömmet här och tacka för den superfina tröjan jag fick :-). Den passade mej jättebra, och jag stortrivs i den, så har på den mest hela tiden. Dessutom ser det jättefint ut när den prickiga kragen sticker upp då jag har jackan på, och matchar också perfekt med min keps :-). Om du vill, så kan du få låna bild 🙂

  4. litlo & kalen skriver:

    Ah, for eit fargerikt og herlig skjørt! Så hyggelig å få kommentar fra deg i bloggen min 🙂 No kommer eg til å følge ekstra godt med om du finner noe på loppis i Gamla stan 🙂

Kommentera

