En Rino på midsommar – rabatt i webshoppen

Midsommar är klänningsdagen med stort K.
Vill du också dansa runt stången i en rino-klänning?
Här är ett erbjudande för dig:

100 kr rabatt på alla plagg i webshoppen!

rino-rino.se/butik

Rabatten gäller alla plagg (utom redan nedsatta) t.o.m. midsommar.
Rabatten gäller även velourtröjorna så passa på att hugg en ifall sommarnatten blir kylig…

Ange rabattkod ”midsommar”.


Så här gör du:

Logga in och klicka på Summering. Längst ner står det Kupong, Kod. Där skriver du
” midsommar ” och rabatten på 100 kr syns.

Köper du två klänningar för 700 kr/st blir totalsumman 1170 kr pga mängdrabatt, dvs 585 kr/st.

Glad midsommar!

PS.
Jag har problem med att få rabatter att följa med när man betalar med PayPal. Då dras det ordinarie priset och jag betalar tillbaka rabatten till dig så fort jag kan.

Det här inlägget postades i Försäljning och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En Rino på midsommar – rabatt i webshoppen

  1. Ingrid skriver:

    då har jag klickat hem en till mig!

  2. Renate T. skriver:

    Da har jeg bestillt en kjole av deg 🙂 Gleder meg til å ha den med til Bulgaria 🙂

  3. dá slog jag äntligen till jag ocksá =) för mig följde rabatten med till paypal utan problem, faktiskt! kanske problemet har blivit fixat under tiden?

  4. argcub skriver:

    Crazy i min nya rino!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. aleisa skriver:

    Säg till Ludvig att han har vunnit Made by mamas tävling, grattis!

Kommentera

