Ny butik och vackra bilder


Jag fick ett mejl från en ny spännande butik utanför Haparanda som ville sälja mina kläder.

Så här beskriver de sig själva:

Från hjärtat av Tornedalen erbjuder vi möbler, inredning och slöjd med ekotänk;) Dessutom toppar vi med kläder, smycken och accessoarer från utvalda designers i vår och naturens smak. Välkommen!

I butiken vid Torne älv är man alltid välkommen:
”Råkar det vara översvämning? Ingen fara, ring så hämtar vi dig med eka!”
Sånt går ju bara inte att motstå och att mina kläder får trängas med Tygerns unikt omklädda möbler och Sägens vackra porslinssmycken gör inte saken sämre.

Nu har de första rinoplaggen kommit upp på deras webshop (formatet känner ni igen!) och bara de underbart stylade bilderna är värda ett besök i sig.

På EkoTygerns blogg finns fler vackra bilder och några fina ord 

Här är en annan länk, Tygerbloggen.

Det här inlägget postades i Försäljning och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Ny butik och vackra bilder

  1. Terese Östling skriver:

    Hej Rino! Vad kul att du gillar bilderna. Vi försöker göra de fina klänningarna rättvisa:)Stugan vi fotat i har varit min mormors, den ligger granne med våran här på holmen. Fint ska det vara! Mera Rino till folket!

  2. Hanna! skriver:

    Va spännande!!🙂

  3. Mirre skriver:

    Underbara kläder!🙂
    Kan maila mig på symirre(at)hotmail.com ?

  4. Heidi skriver:

    Snygg!!! Noen av det først som står på min ønskeliste når jeg har født er en rino kjole eller skjørt.🙂

    PS har ikke glemt din mail, beklager at jeg ikke har svart ennå. Magen har tatt en del av min tid.

Kommentera

