Fina människor

Titta vilka fina gröna tyger jag fick av Mirre syr!
Katterna ska bli en kjol eller två (påbörjat!).
Det andra måste jag känna lite mer på innan jag bestämmer mig.

Jamenvisst, jag har ju glömt att visa allt jag vann hos snygga Majtjho tidigare i somras!
Tre av tygerna är på väg att bli Vete-klänningar. Mönstren har jag inte provat än men jag är väldigt sugen på den gula kjolen nere i hörnet…

Tack ni fina människor 🙂

Visst börjar det bli dags för en tävling här också?  Jag ska klura på saken…

Det här inlägget postades i för övrigt, Tyg och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fina människor

  1. Heidi skriver:

    wow så fine stoffer – forstår godt at du ble glad Rino 🙂 Gleder meg til å se resultatene 🙂

  2. Pia skriver:

    visst e de kul med nya tyger. jag fick ett helt gäng kasserade gardiner, mest moderna mönster som blir babykläder, men så finns guldkornen som jag vill omvandla till klänningar till bara mig 🙂

Kommentera

