Presentväska

En omtyckt personal på sonens fritids slutade nu i veckan. 
Eftersom hon berömt en väska jag sytt var presentvalet enkelt!

Mönstret är den gamla hederliga dagiskassen.

Det här inlägget postades i Väskor och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Presentväska

  1. ExD skriver:

    Verkligen jättefin! Läcker i retrotyget!

  2. OttoPippi skriver:

    Snällt av dig att ge present till omtyckt personal. Fin väska!

  3. Moi! skriver:

    Underbar väska och klänningen i förra inlägget WOW!

  4. aleisa skriver:

    Hej Carina! Jag tänker på dig rätt så ofta, blir så sugen för att sy vuxna klänningar nu. Inte riktigt mogen än. När jag har min rino på mig, vilket är det rätt så ofta i skolan, för jag komplimanger från ALLA, ink lärarana, så fin de är! Väskan är som en dröm, förstår glädjen i sonensfrökens ögon! Du, vilken superläckert kläning i föraa inlägget, du är alltid min idol!

Kommentera

