En blomvariant

Kul att så många gillade min förra klänning ♥

Jag testade några varianter i somras men kände att jag behövde begrunda dem ett tag innan jag publicerade dem.
Det var den gröna med retroinslag i ärmen, den här med blomma och knapp och så en raglanvariant. Hursomhelst så har den gröna blivit en storfavorit i garderoben så jag har bestämt mig för att göra fler av den.
Kommer senare i höst!

Fast eftersom jag är jag (och det kan man väl inte göra så mycket åt) så har jag slarvat bort mönstret. Håller som bäst på med att mäta upp ett likadant eftersom jag var så nöjd med proportionerna på det förra.

Förhoppningsvis kommer mina nya klänningar nästa vecka!
Det blir nya modellen Vete och så Iris i nya färger.

PS.
Titta vilken underbar bild när ReVinyl (som fö gör världens coolaste klockor) bloggar om sin Rino 🙂

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En blomvariant

  1. Vad häftiga bilder med huvuderna! =)
    Snyggt!

  2. ExD skriver:

    Ännu en läcker kjol! Blir inspirerad!

Kommentera

