Sötlakrits

Lite sötlakrits så här på söndagkvällen.

Har skissat på snarlika varianter länge och är väldigt förtjust i blommigt med svarta detaljer men känner mig lite osäker på det här.

Hoppas ett par turkosa rosknappar piggar upp!

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Sötlakrits

  1. Lina skriver:

    Finfin!
    Blir alltid lika glad (å sysugen) när jag ”trillar in” här och ser dina fina skapelser. Tack för all inspiration!

  2. Signe skriver:

    PS Kan du inte göra en i en större storlek? jag köper den bums…

  3. Caroline skriver:

    HUr cool somhelst, jag gillar kragen jättemycket! /Caroline

  4. Jenny skriver:

    Hej!

    Får man störa lite i ”syorgierna” och säga GRATTIS GRATTIS på födelsedagen idag :-)! /kramar Jenny

  5. Pia skriver:

    Mycket snygg!

  6. Jag gillar modellen med kragen och hur dne sitter, men är inte sá förtjust i den starka kontrasten.. helmönstrad med vit krage hade nog varit min grej!

Kommentera

