Höst = kjol

Vet inte hur det är med er men så fort höstkylan kommer plockar jag fram mina kjolar. Grova strumpor, kängor, nån favvotröja…
Här är några sysydda.

finns i shoppen

Några av tygerna köpte jag av en tjej som mejlade mig i slutet av sommaren. Hon tänkte sälja en hel massa tyger och frågade mig innan hon la ut dem på tradera, kul! Sen dess har det riktigt kliat i fingrarna att få sy kjolar men jag har lyckats behärska mig – tills nu…
Jag har massor av fina kjoltyger just nu så behöver du en höstkjol är det bara att mejla så fixar jag det!

PS. Du missar väl inte chansen att vinna valfritt plagg ur min webbutik? Kolla här

Det här inlägget postades i Damkläder, Kjol. Bokmärk permalänken.

Kommentera

