Otursförföljd klänning

Fotomässigt har den här klänningen som jag sydde i våras haft lite otur. Otur är också det minsta man kan säga om familjens datorer under våren och sommaren. Tre gånger har jag fotat den här klänningen och lagt över bilderna på en dator och tre gånger har datorn sedan totalkraschat eller åkt i golvet och gått i tusen bitar (den ”riktiga” datorn gick tack&lov att laga).

Själva grundmodellen kommer ur burda och jag tog med mig lite av känslan från den här när jag gjorde Vete-klänningen sen. Tror nästan att det är enda gången jag gjort en klänning med dragsko och det är inte så dumt faktiskt. Det gröna tyget är återvunnet och härligt vårfladdrigt.

Men nu är det höst och jag syr mössor.
Köpte ett litet frigolithuvud idag för mössdrapering och produktfotografering.
Så i veckan ska ni få se snyggbilder!

*
Sista chansen!

Ni missar väl inte min tävling där man kan vinna ett valfritt rinoplagg ur webbutiken?!
Det är lätt som en plätt. Skriv bara en kommentar till ”Vinn en rino”-inlägget på min facebooksida och du är med i utlottningen.

Utlottningen pågår tom söndag, den lyckliga vinnaren presenteras på måndag morgon.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Otursförföljd klänning

  1. Rockefår skriver:

    Uheldigvis har jeg ingen facebook identitet ennå, så jeg får nok ikke prøvd meg på din helmakse utloddning!

  2. Hoppas att du slipper datorhaverier framöver. Klänningen är jättesnygg Rino!

  3. AnnaMalin Kax skriver:

    Vilken klänning!!! Vad är priset på den och finns den kvar?? Helt underbar!!
    Mvh!/AnnaMalin Kax

Kommentera

