Ny Rino: Rönn

Sista tiden har jag jobbat en del med trikå. För mig som mest använt vävda tyger tidigare känns det nytt, och det går inte att komma ifrån; det är både skönt och praktiskt. Självklart kan jag ändå inte låta bli mina fina retrotyger så färger och mönster finns med på ett hörn. Som vanligt.
Första ”Rönn”-klänningen sydde jag i somras och den har kommit att bli en riktig favorit. Jag misstänker att det kommer att bli höstens/vinterns mest använda plagg här hemma.

Så, nu finns en hel liten Rönn-kollektion!
Basfärgerna är svart, grått och petrol och så har jag blundat hårt och använt några av mina finaste retrotyger (se bara det här  eller det här som legat pinsamt länge på hyllan).

Hoppas att ni tycker om dem ♥
Se allihop här.

Det här inlägget postades i Damkläder, Försäljning, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ny Rino: Rönn

  1. Y skriver:

    nu har du ännu en fullträf! jättesnygga!!

    trevlig helg!

  2. Botilda skriver:

    Habegär! Du är så himla duktig!

  3. Le Petit skriver:

    Såå fina! Snyggt med det svarta diskreta och färgglada tyger till!

Kommentera

