Inte klänning

Även om klänning fortfarande är väldens bästa plagg så är inte kjolar så dumma heller. Särskilt inte på vintern. 
Och då måste man ha tröja.


Har fö vabbat ett par dagar den här veckan. Sonen är besatt av diverse kräldjur och älskar gosedjur. Han ritade en dinosaurie som vi helt opretentiöst klippte ut i tyg.
Prickiga Långhalsen heter den.
Kanske är det därför jag tycker så mycket om att pyssla med barn. Det finns inga prestationskrav, ideerna är alltid viktigare än resultatet.

Det här inlägget postades i överdelar, Damkläder och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Inte klänning

  1. Terese Östling skriver:

    ÅÅÅH, vilket fint djur!! Jag är helt förtjust, jag tror din son är ett geni;)

  2. Smilla skriver:

    Jättesnygg tröja, och prickiga långhalsen var inte tokig heller 🙂

  3. Strömming skriver:

    EN helt underbar tröja dock! Och supersöt dino!

    Rönnen passar utmärkt föresten, även om min 7 månadersgravida mage! En ny favorit här tror jag. 🙂

  4. Anna, od Andulky skriver:

    Underbar tröja!! Älskar dinon!!!

  5. Lina skriver:

    Så fina! Å de ser ut att vara en jätte skön modell!

Kommentera

