”Och där var den! Klänningen!”

klipp från Riksteaterbloggen:

Klicka på bilden för att läsa större.

Och nästa lördag har du chansen att se Mormors svarta ögon.

Kolla SVT2 lörd 18 dec kl 20.00.

PS.
T.o.m. 13 januari 2012 finns föreställningen att se på svtplay:

HÄR

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till ”Och där var den! Klänningen!”

  1. Tyg och otyg skriver:

    Hihi, med tanke på vad det är för dag så föresvävade mig tanken att någon kanske hade på sig en av dina kreationer på Nobelfesten! 🙂
    Förresten har jag ju glömt att maila dig och tacka för alla fina tygbitar, så nu gör jag det den här vägen istället: Tack så hemskt mycket! Verkligen generöst av dig!

  2. rino skriver:

    Tyg och otyg: ha ha med mina kläder skulle man nog bli utslängd därifrån!
    Tack själv, hoppas de kommer till användning.

    Caroline, ja det var roligt att läsa.
    Hon ville gärna ha en likadan eller snarlik klänning i reserv men jag har inte lyckats hitta det rätta tyget.. Fast lite är det ju det som är så härligt med de här klänningarna, de är verkligen unika.

  3. Gekko skriver:

    Åh, vilken härlig läsning! Så kul för dig!! 🙂

Kommentera

