Snabb jultävling!

Vinn en mössa från Rino – till dig själv eller som julklapp till någon.

Vinnaren får välja en mössa ur butiken eller säga några favoritfärger så mejlar jag tygförslag.

1 lott: kommentera det här inlägget
+1 lott: länka till tävlingen från din egen blogg
+1 lott: gilla Rino på facebook

Möjlighet till 3 lotter totalt. Skriv hur många lotter du deltar med.
Tävlingen pågår tom tis 20 dec så att mössan ska hinna skickas till jul.
Lycka till!

Det här inlägget postades i Tävling och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

70 kommentarer till Snabb jultävling!

  1. skrekk&gru skriver:

    Jeg har utrolig lyst på en Rino-lue til jul!! Jeg liker også din facebook-side, så da skulle det bli 2 lodd på meg:-)

  2. Lotta skriver:

    åh! Jag skulle bli tokglad över en mössa till jul. Kommentar +gillat = 2 lotter!

  3. Kaja skriver:

    Åh! Jag som behöver en ny mössa. Nöjer mig med en lott på grund av tidsbrist…

  4. Malin skriver:

    Åh, jag vill jättegärna ha en mössa till. Skulle bli en perfekt julklapp! Jag gillar också på FB så två lotter på mig.

  5. AnnaMalin skriver:

    Ja men så klart att jag vill vinna en utav dina superfina mössor!!! Jag är med!!! Jag gillar på f.b., bloggar om tävlingen och kommenterar…ALLT för att få vara med och helst vinna…:-)!!!

  6. Malena skriver:

    Jag vill hemskt gärna vinna en av de fina mössorna!
    Jag gillar på fb och kommenterar: 2 lotter till mig!

  7. Hanna karlzon skriver:

    Jag vill vara med, me två lotter!

  8. Camilla skriver:

    Jag skullejättegärna vilja vinna en mössa, jag gillar dig redan på fB, så 2 lotter.

  9. Malin skriver:

    Jag vill jättegärna ha en lott i tävlingen om en fin mössa!
    /Malin
    malin_neptin@hotmail.com

  10. Karin Näsholm skriver:

    Åh, vill absolut vill vinna en sån fin mössa. Skulle lysa upp i vintermörkret.
    Gillar er redan på facebook, så 2 lotter på mig.

    Mvh,
    Karin

  11. Ingrid skriver:

    Två lotter till mig!! Gillar även på facebook! / Ingrid

  12. Klog skriver:

    En sån mössa skulle göra mig riktigt glad. Hoppas hoppas
    1 lott
    /Klog

  13. Milda skriver:

    Jag tycker dina mössor är jättefina! Jag tävlar med 3 lotter / Milda

  14. Marie jönsson skriver:

    Åh vad jag hoppas på vinst! Två lotter (FB och kommentar).

  15. karin skriver:

    En lott tack!

  16. Myran skriver:

    Har försökt mig på att göra en mössa men vill mycket hellre ha orignalet🙂
    Tre lotter! Jag gillar på dig facebook, finns med på min blogg och kommenterar här.

  17. Terese Lennevi skriver:

    Högst på önskelistan står en Rinomössa! Min Rinoklänning har nyss varit med på min sons dop, jobbets julbord och ska på 30-årsfest imorgon🙂
    Gillar dig på fb, så två lotter.

  18. Carita Backman skriver:

    2 lotter till mig , har ingen blogg men gillar på fb. Hoppas att jultomten kommer med en mössa till mig

  19. Lisbeth skriver:

    Du har Så fina kläder och jag vill verkligen vinna en mössa. Gillar dig redan på facebook så två lotter för mig.

  20. Mallaching skriver:

    Åh jag är med! Jag kommenterar och gillar! 2st till mig🙂 God Jul!

  21. heimlaga skriver:

    En lott till mig, tack!

  22. Ping: Tävling Rino! « Skapandekaos och Garnmissbruk

  23. Linda Hahne skriver:

    Underbara kläder så jag vill gärna vara med och tävla om en fin mössa. Gillar redan på fecebook och länkar på min blogg. Får jag tre lotter då?
    God jul!

  24. Kristin skriver:

    2 lotter. En kommentar och gillar på facebook.
    God Jul!

  25. Sandra skriver:

    Jag vill gärna vinna en fin mössa, till mig själv! Jag har dock varken fb eller blogg, så jag får nöja mig med en lott!

  26. Elisabeth skriver:

    Åh vad jag skulle vilja ha en av dina fina mössor på huvet😀 Provar lyckan med en lott.

  27. Myssel skriver:

    Åh. Jag vill väldigt gärna ta en lott!

  28. Palven skriver:

    Är barnsligt förtjust i Videmössan, höstpompeja.
    Gillar på FB sedan tidigare, har länkat på bloggen och skriver här :o)
    Tre lotter?

  29. majtho skriver:

    Självklart vill jag vara med och tävla, jag länkar från min blogg så det blir två lotter till mig tack!

  30. Helena skriver:

    Åh, jag vinner gärna.

  31. Annelie skriver:

    Åh. Jag vill vinna. Jag älskar din design på kläder.🙂

  32. Annelie skriver:

    Jag gillar på Facebook!🙂

  33. Åsa skriver:

    Hoppas jag vinner den här gången!! Super fina mössor!!!

  34. Åsa skriver:

    Åhh! Jag gömde att säga att jag är med på 3 lotter. Kommentar+blogg+Facebook🙂

  35. Sofia skriver:

    Jag vill gärna vara med och tävla med 3 lotter.

  36. Sara skriver:

    Åh, en tävling! 3 lotter till mig.

  37. Lina skriver:

    mössa! härligt använder detta suveräna plagg året runt!
    God Jul!

  38. Lina skriver:

    missade visst oxå antalet lotter. 2 ska det vara!

  39. Strömming skriver:

    Jag vill också tävla om en snygg Rinomössa! KOmmenterar och gillar på FB. Två lotter till mig!

  40. Linda W skriver:

    Jag vill vara med i den fina tävlingen för jag fryser i min stickade mössa från H&M:/ Ja, förutom att jag gärna vill vinna en av just dina mössor🙂
    2 lotter tävlar jag med (kommentar + FB)

  41. Y skriver:

    härligt med chans även för oss tjockskalliga! tacksam två lotter. trevlig helg!!

  42. solig skriver:

    Ååå, jag vill vinna! Till mig!! Kommenterar och gillar= 2 lotter.

  43. ioana skriver:

    Jag vill gärna ha en ny mössa🙂

  44. Retroknappen skriver:

    Klart jag vill vara med på den här utlottningen! Tycker att du gör grymt snygga kläder! Två lotter till mig tack!

  45. groovymama skriver:

    2 lodder til mig, Tak🙂 Facebook og kommentar.

  46. Kickan skriver:

    3 Lotter till mig, nlogg, facebook och kommentar här:)

  47. Evelina i Kristianstad skriver:

    Å jag vill jättegärna vinna en av dina tokfina mössor😀 2 lotter till mig tack – jag kommenterar och gillar på fejjan.

  48. Charlotte Qvandt skriver:

    Tänk vilket ljus i mörkret i mitt liv som annars mest är stress, press och prestationsrelaterad ångest just nu. En lott p.g.a. tid- och sömnbrist…

  49. Jag gillar förresten rino på fejsbuck sedan tidigare. Får man ändå delta med två lotter: alltså en för kommentar och en för gillningen?❤

  50. Emelie D skriver:

    åhh vad glad jag skulle bli om jag vann en mössa!
    1 st lott här🙂

  51. Moi! skriver:

    jag vill tävla. Har tre lotter! Önskar om jag vinner Vide trädgård, höstpomeja, droppe eller grönrosa!

  52. astrid da e skriver:

    Jeg tar herved tatt to lodd, ett ved å kommentere og selvfølgeliog liker jeg deg på facebook.

    Mvh astrid.d@gmail.com

  53. astrid dammen skriver:

    Jeg tar herved to lodd, håper på vinnerloddet.

    Mvh astrid.d@gmail.com

  54. Bea skriver:

    Jag vill vinna en fin mössa! En lott till mig.

  55. Nicolina skriver:

    Hej blå vide om jag har lyckan att vina en av dina fina mössor, 3 lotter tack.

  56. Hej! Jag vill gärna vara med i tävlingen. Gillar dig på fb redan och nu har jag även skrivit om tävlingen på min blogg… och nu en kommentar här, så tre lotter hoppas jag på🙂 & tack för all inspiration du ger!!

    Här e länken till bloggen:
    http://linneakolback.blogspot.com/2011/12/tavla-om-en-snygg-mossa-i-retrotyg-fran.html

    PS. Jag hoppas att det va ok att jag lånade din mössbild för tävlingen? Om inte så tar jag snabbt bort den. DS

  57. Karin skriver:

    Jag BEHÖVER en Rino-mössa🙂 Kommenterar, länkar och gillar! Har gillat ett tag så jag delar senaste inlägget för att påminna mina kompisar!

  58. Anna Å skriver:

    Jag tävlar med två lotter, länkar från min blogg!

  59. Therese B skriver:

    Åh, dina mössor som är så fina! Klart jag vill vara med och tävla!
    Kommenterar och har gillat på facebook så deltar med två lotter!

  60. Linn Andersson skriver:

    Jag vill gärna vinna en av dina fantastiska mössor! En lott till mig

  61. Elin Sjögren skriver:

    Å vilka fina mössor!!! Fick tips av Linnea Kolbäck att man kan vinna en fin mössa, härliga tyger! / Elin

  62. rymden skriver:

    Jag deltar med en lott! Beundrar dina kläder, men är dålig pöå att kommentera…

  63. Spunk skriver:

    Alltså de är så fina mössorna så man blir tokig! Har konstant bad hair day & är i stort behov av en tjusig Rino-mössa. Gillar på facebook, länkar på min blogg & har snackat med tomten.

  64. Kristina skriver:

    En fin rino-mössa skulle vara kul att vinna! En lott till mig tack! Är bortrest över julen ifall jag vinner och inte hör av mig via mail!

Kommentera

