Gul som maskrosen

Testar olika tröjvarianter för fullt just nu. Är lite sugen på att göra en minikollektion med tröjor till våren, vad tror ni om det?

Retrotyget är en rest från den här klänningen. Från ett (oanvänt) påslakan, ”Hammond” som gjordes av Borås Cotton nångång på 70-talet (finns även i grönt). 
Brun (för en gångs skull) interlock bara för att det var så fint till den maskrosgula virkade second hand-spetsen. 

PS. Fortfarande finns chans att vara med och tävla om en rinomössa!

Det här inlägget postades i överdelar, Damkläder och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Gul som maskrosen

  1. AnnaMalin skriver:

    Hjälp vad snygg…!!!

  2. kajsa-kavatglas skriver:

    Japp du är på helt rätt spår, dyker den här tröjan upp i shoppen vill jag köpa, älskar gult och brunt 🙂

  3. Strömming skriver:

    Så snygg! Jag skulle nog kunna ha garderoben full av bara Rinokläder!

  4. Pia skriver:

    Mycket snygg! Gult är inte min färg men jag tycker att det är jättesnyggt ändå 🙂

  5. argcubAleisa skriver:

    Såklart du ska sy upp en tröjkollektion, så kulaaaaaa! nu finns bilder på detta du vad sugen på att se i min blogg, skickar dig en stor kram!

  6. Men oj! Makalöst snygg. Ja, det där tycker jag att du ska satsa på!

Kommentera

