Rinomusik

Oj vad roligt det var att lyssna igenom alla era förslag på ‘rino-musik’.
Det blev en schyst mix av olika stilar, vissa nya för mig, andra gamla favoriter. Det var riktigt svårt men nu har jag bestämt mina sånger, en från era kommentarer och en egen. Jag kommer att kontakta ‘vinnaren’ för en liten överraskning.

Vilka låtar det blev avslöjar jag inte än, kom på visningen fre 17 feb så får ni höra!

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Rinomusik

  1. Hoppas du berättar här också, för oss som inte kan komma på visningen!

  2. Mallaching skriver:

    Va spännande! Hade gärna kommit om det inte varit så fasligt långt…

Kommentera

