Musiken från visningen

Tack för alla braiga förslag på rino-musik!

Jag valde att börja med

och sen

Den lilla överraskningen går alltså till ”jime” (jag har mejlat dig!) som hittade Brigitte åt mig!
Jag har ingen aning om vad de sjunger om men de klär sig bra!

PS.
Tyvärr hann knappt ”Battez vous” höras på visningen. På genrepet kom den med men sen fick modellerna order om att gå in lite tätare…

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Musiken från visningen

  1. Mallaching skriver:

    Va kul! Gissar att allt gick bra och att det va superroligt??!

    • rinosyr skriver:

      Ha ha, ja det låter som en bra sammanfattning!
      Självklart lär man sig mycket och en del saker skulle jag göra annorlunda men som sagt, superkul och jag gör det gärna igen!

Kommentera

