Klövertröja

Fortsätter att visa nya grejer som var med på visningen.
Här är tröjan som Jenny Forsberg gick i.
(Kjolen kommer i ett annat inlägg.)

Som ni kanske har märkt så måste jag ofta sy tre, fyra, kanske fem versioner av en grej innan jag kan gå vidare. Det här är den tredje ”haklappströjan” och jag tror jag släppt det spåret nu (ni skulle se modellen jag jobbar på nu, oj vad fin! men jag har bara sytt enochenhalv hittills…).
Men fin är klövertröjan, och skön i viskostrikå. Ett material jag blivit förtjust i. Mjukt och faller snyggt.

Klövertyg från ohlssons, så inget är återvunnet den här gången…

PS. Tröjan är till salu, 350kr. Mejla carina (snabela)rino-rino.se om du är sugen. Storlek 36.

Fotot från visningen Beatrice Bolmgren.

Det här inlägget postades i överdelar, Damkläder och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Klövertröja

  1. Retro Elephant skriver:

    Tjusig blus!

    Passa på att delta i min tävling där man kan vinna 100st egendesignade klädetiketter.

    //Lina

Kommentera

