Våren är här och vi firar med rabatt i butiken

De senaste dagarna har verkligen våren kommit hit till Stockholm. Solen värmer igen och jag har gått runt i mina allra färggladaste klänningar.

Värt att fira, eller hur?
Till exempel med
10% rabatt på allt
i rinos webbutik!

Nypåfylld med vårfina klänningar, kjolar och smycken.

Rabattkod: VÅR
(Gör så här: hitta nåt fint i webshoppen, klicka köp och gå till kassan. Under ”summering” skriver du in ”VÅR” och rabatten dras av. Lätt som en plätt.)

Och så en bild jag lånat av en glad tjej som köpte en klänning av mig häromdan:

Fler fina bilder finns på hennes blogg, på min klänning och på massor av spännande hon själv sytt, tex den coola hjortklänningen.

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

