Tillbakablick

Florin skrev på sin blogg om Tiden, att hon haft sin blogg i fem år redan.
I sommar är det fem år sen jag började blogga. Nu sista dagen mars 2012 funderar jag på vad jag gjorde i mars tidigare år. Och då är det ju bra att ha en blogg!

Minns ni?

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tillbakablick

  1. klara skriver:

    Ja, jag mins när jag först snubblade in på din sida och såg dina fina klänningar i fina tyger som man bara kunde drömma om!! Det har varit jättekul att följa dig, även om det inte alltid är regelbundna besök, ..se hur du har utvecklats och hur du satsar på din kreativitet!! Sååå kul och jag hoppas att det bara går framåt och rakt upp för dig i designkarriären! :=))

  2. Ja, en blogg är verkligen ett bra verktyg att använda sig av, det är både smidigt och enkelt. 🙂

  3. Palven skriver:

    Besöker lite titt som tätt, men är dålig på att kommentera.
    Inspiration och glädje är ord som jag tänker på när jag besöker din blogg :o)

    • rinosyr skriver:

      Jo det blir så, det finns så många duktiga sybloggare. Man kollar runt och känner glädjen i färgerna och i skapandet men tar sig alltför sällan tid att kommentera. Men det är härligt att ni, vi alla finns 🙂

Kommentera

