Hängslen är ju kul

Jag är svag för mörkblått för tillfället eftersom det passar så bra till allt (och lite extra bra till rött!).

Kruxet med hög midja/ hängslen kan vara att hitta rätt överdel. Med weekday-tröjan blir det förvisso lite skepp ohoj men jag gillar den slappa stilen.

Inspirationen kommer härifrån och från en gammal köpehängselkjol jag har.
Med passpoaler från ett rödvitt gardintyg och gamla fina röda knappar kan inget gå fel.

Det här inlägget postades i Damkläder, Kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hängslen är ju kul

  1. distant diying skriver:

    Superfint! Våren liksom inbjuder till att sy en massa hängsleklänningar tycker jag. I love.
    x/ Jenny (distantdiying.com)

  2. jejja skriver:

    ohh, gud va snygg den blev, älskar den marina känslsan =)

  3. florindesign skriver:

    Så snygg!! Å jag älskar knapparna. Har såna i grönt men de där var ju ännu finare 🙂

Kommentera

