Några större


Den större storleken på Veteklänningarna gick åt snabbt, bara fyra färger i medium/large  finns kvar. De här!

Har du small/medium finns mer att välja på.

Det här inlägget postades i Försäljning och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Några större

  1. Sara Eriksson Olivers skriver:

    Hmm… Kanske läge att köpa en ny Rinoklänning snart? Jag lät ju hela Sverige ta del av din underbara kreation ”Prästkrage” under Melodifestivalen ifjol, så nu kanske hela Europa ska få dina alster när jag åker till Azerbadjan? 😉

    Otroligt vackra klänningar, vet du om Butik Kubik i Göteborg köpt in några?

    Ha en fin Valborg!
    Mvh Sara den rara

    • rinosyr skriver:

      Klart att Azerbadjan behöver en glad klänning!
      Glöm inte att låta bli att raka dig under armarna också 😉

      Butik Kubik har en del, både den här modellen och andra, eller så kan du beställa i min webbutik.
      Hoppas du hittar nån du gillar!

  2. Strömming skriver:

    Nu kunde jag inte låta bli, igår hittade jag inga m/l men nu när du visade vilka som var större så hoppas jag att den passar! Älskar ju mina prästkragar! 🙂 De har jag när jag ska vara som finast så hoppas denna passar till min 35-årsdag i sommar!

Kommentera

