Badnymf

För att riktigt spä på längtan efter sol och värme kan man sukta på baddräkter.
Om jag var rik (eller hade en tidsmaskin) så skulle jag glida runt i dom här i sommar!
Undrar om det är svårt att sy en baddräkt…?

Vill man inte ha fullt så retro kan man drömma om den dag Mary Katrantzou börjar designa badkläder!
Det här inlägget postades i Inspiration och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Badnymf

  1. heimlaga skriver:

    Nej, varför skulle det vara svårt att sy en baddräkt? Inte går det åt mycket tyg heller! Hittar du bara ett baddräktstyg du gillar skall du absolut prova, jag kan verkligen tänka mig att Rinobaddräkter skulle bli något alldeles extra!

  2. gittan skriver:

    Å vilka härliga baddräktsbilder du hittat! Man blir ju riktigt sugen på att prova!

  3. rinosyr skriver:

    Kom på att jag glömde att länka bilderna… Daisy Dapper, Orla Kiely, Modcloth, pinterest.com och nåt mer…

  4. Pia skriver:

    Du kan väl testa att sy en baddräkt och sedan berätta för oss andra hur det gick? Vad var svårt och trixigt? Vad var lättare än du trott? Hur blev passformen och är detta något du kan rekommendera till andra osv..

  5. Ida skriver:

    Vilka härliga badkläder! Borde inte vara allt för svårt att sy, blev sugen på att svänga ihop en själv nu om jag bara får lite tid över.

    Valtyget köpte jag på stof2000 i Köpenhamn. Det går att beställa därifrån men jag tycker fraktkostnaderna är lite höga så jag passar på att handla när jag är där.

Kommentera

