Rino på museum!

Ska du förbi Småland i sommar måste du passa på att kolla återbruksutställningen på Smålands museum.

Rino har fått äran att vara med, så här fint blev det:

och annat fint återbruk:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Foton: Re-do designstore

 
 

.
.
.
.
.
.
.

Passa även på att besöka Re-do Designstore i Kalmar och shoppa Rino och en massa annat kul på återbrukstema.

 

 

 

 

 

PS.
Kulturparken Småland (Smålands museum) ligger i Växjö.
Re-do designstore ligger i Kalmar, Storgatan 20 på Gerdas innergård närmare bestämt.

Det här inlägget postades i för övrigt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Rino på museum!

  1. Karinottilia skriver:

    Åh vad fint det ser ut! Vad roligt det måste kännas att få vara representerad?
    Hälsningar Karin

  2. carina skriver:

    Ja, det känns superroligt att få vara med på en sån sak. Jag tvekade inte en sekund att tacka ja!
    Det är genom butiken Re-do som jag blivit tillfrågad, flera av deras designers är med.

    Karin, jag tänkte förresten hoppa på din senaste sew-along i efterhand. Idéen är toppen, har bara inte hunnit med än🙂 Kul att du fixar sånt!

  3. carina skriver:

    ps. alla kläderna på bilden är inte mina, de på dockan skulle jag tippa är Hilda Barr och barnkläderna vet jag inte men gissar på retrostuff.
    De på långa hängaren är mina, duvorna och dom.

Kommentera

